Nat Geo Lab
Make experiments of 3D cinema at home, magic water to see things upside down and electric soccer to play with an object without touching it. Tubeto does nonsense during challenges about color, water and static.
Spatial foam, magnetic rings that seem to float in the air and a snow factory, while Tubeto makes nonsense during the challenges on chemical reactions, compasses and plastic.