Oxygen Masks Will Not Drop Down Automatically
Rio de Janeiro, late 1980s. The bustling life of Nando, a closeted gay flight attendant who ignores the AIDS epidemic, changes when he gets a positive diagnosis. With AZT banned in the country, he resorts to smuggling to fight for his life.
Babe
Brazil, late 80s. The bustling life of Nando, a closeted gay flight attendant, changes when he is diagnosed with HIV.
Song to Oxossi
Nando suffers from the effects of AZT. With the help of Joana and Raul, he devises a new scheme to reach more patients.
After improving with AZT, a heartbroken Nando claims paternity of Lea's child. Meanwhile, media exposure threatens the smuggling scheme.
As Joana and Yara take over the operation, Nando decides to publicly come out about his orientation, relationships and HIV status.
Several months have passed since the end of the smuggling operation and Nando has been left without AZT; but a reunion with Caio helps him turn his sadness into will to fight and, with Raul's help, he organizes a demonstration against FlyBrasil.