2 Fast 2 Furious
To clear his criminal record a former LA cop must infiltrate the Miami street-racing scene to set up a drug baron. Burning rubber all over the city with his ex-con friend, he attempts to deliver the crook to the FBI without crashing and being blown to pieces in one of the many explosions.