All The President's Men
Academy Award winners Robert Redford and Dustin Hoffman star in this true story as Washington Post reporters Carl Bernstein and Bob Woodward, whose investigation of a seemingly minor hotel room break-in uncovers the greatest political scandal in United States history and leads to the downfall of President Richard Nixon. Based on the book by Carl Bernstein and Bob Woodward.