Along Came Polly
Reuben Feffer (Ben Stiller) is a guy who's spent his entire life playing it safe. Polly Prince (Jennifer Aniston) is irresistible as a free-spirit who lives for the thrill of the moment. When these two comically mismatched souls collide, Reuben's world is turned upside down, as he makes an uproarious attempt to change his life from middle-of-the-road to totally-out-there! Along Came Polly is the most hilarious comedy smash to come along in years!