Another Simple Favour
Stephanie Smothers and Emily Nelson reunite on the beautiful island of Capri, Italy, for Emily’s extravagant wedding to a rich Italian businessman. Expect murder and betrayal to RSVP for a wedding with more twists and turns than an Italian road.