Baby Geniuses
The Babyco firm, world leaders in infant care products, has discovered that, prior to the age of two and through 'baby talk', infants can communicate in a highly sophisticated manner. The scientists have a lot to deal with when one toddler escapes from the lab to unite the babies from the outside world.