Beatrice Egli: Kick im Augenblick - Live Tour
During her third sold out tour with the already fourth album, Beatrice Egli could fulfill one of her biggest dreams. The outcome of recording her first ever live album in the sold out Tempodrom in Berlin is nothing less but two hours filled with live atmosphere, wonderful music and great entertainment from Switzerlands No.1 energetic export, for her fans to take home. After winning the finals of ‘Deutschland sucht den Superstar’ in 2013, there was only one way for Beatrice, and that was UP! With her compassion and authenticity, she conquered the german, austrian and swiss charts, and played several sold out tours in increasingly huge venues with a great production including a full band, lots of dancers and an amazing lightshow. No wonder her ‘Kick im Augenblick’ tour in winter 2016 with more than 30 dates in major cities was again completely sold out! Whoever missed this amazing event will now be able to take home the first ever live album of Beatrice with ‘Kick im Augenblick- LiveTour’.