Becoming Zlatan
Becoming Zlatan follows the decisive years of Zlatan Ibrahimovic, told through rare archive footage from his debut with Malmö FF in 1999, through his conflict-ridden years with Ajax and up to his final breakthrough with Juventus in 2005. Speaking openly about his life and challenges, Becoming Zlatan is a coming-of-age film that captures the complicated journey of this young, talented and troubled player as he becomes a superstar in the international football world. Superstar Zlatan Ibrahimovic is an enigma, but in this story from his breakthrough years, he gives us a glimpse at who he really is - if even just for a moment.