Bees Healing Humans
Across buzzing hives and mountain apiaries, this film takes us on a journey into apitherapy — the ancient art of healing with the gifts of the bee. From honey and pollen to royal jelly, propolis, and bee venom, these natural substances hold remarkable potential for modern medicine.