Brian Banks
The inspirational true story of Brian Banks, an all-American high school football star who finds his life upended when he's wrongly convicted of a crime he didn't commit. Despite the lack of evidence, Banks gets railroaded through a broken justice system and sentenced to a decade of prison and probation. Years later, with the support of Justin Brooks and the California Innocence Project, Banks fights to reclaim his life and fulfil his dreams of playing in the NFL.