Carmeni Selvam
Selvam, a loyal driver, secretly uses his boss's car to overcome immediate financial pressure. What begins as a short-term decision turns into a roller-coaster ride through greed and chase for security. Carmeni Selvam is a feel-good emotional drama leaves you with a simple question : is financial security worth it if it costs one's presence, time, and family connection ?