Cleavers: Killer Clowns
Jody Ann Howells, a survivor of the Still Rivers Massacre is on the hunt for the man who turned her hometown into a nightmare, but a figure connected to that night may be her only hope in saving an all American Family who have found themselves in the clutches of The Cleaver.