When a break in at S.T.A.R. Labs leads to a secret dossier being stolen by the gruesome duo of Poison Ivy and Floronic Man (Jason Woodrue); it’s a green light for crime and mayhem. With both The Dark Knight and Nightwing on the case, they look to a certain wild card for help, Harley Quinn! Recently released from Arkham Asylum and trying to acclimate to life out of the supervillain spotlight, Harley finds herself suiting up and mouthing off once again. So pucker up puddin’, Kevin Conroy, Melissa Rauch, and Loren Lester highlight a stellar cast in this action-packed adventure filled with hi-speed chases, brawlin’ bad guys and who knows, maybe even Batman will have a good time!