Dirty Harry
Academy Award winner Clint Eastwood stars as no-holds-barred San Francisco cop Dirty Harry Callahan in this action thriller that began an action franchise--Dirty Harry. When detective Harry Callahan is assigned to pay extortion money to a serial murderer, the payoff goes wrong. Now with the life of a 14-year-old girl at stake, Callahan refuses to allow anything--including the law--to keep him from stopping the killer.