Flexatron: Becoming Shawn Rhoden
In the highly competitive sport of bodybuilding, Shawn 'Flexatron' Rhoden has risen to become one of the best athletes in the world. Born on the island of Jamaica, Shawn saw his early success nearly derailed by death, depression and alcohol.