Frankenstein Must Be Destroyed
Baron Frankenstein is once again up to his experiments on the border between life and death, but his actions this time show that he is the true monster. Attempting to preserve the medical knowledge of a brilliant but insane surgeon, Frankenstein performs a brain transplant, an operation that leads to disaster and, ultimately, his own doom.