Free Spirit
Conceived and created by Khalid and director Emil Nava, this road-trip movie serves as a companion piece to Khalid's album of the same name. Eager to escape the drudgery of their small town after high school, a group of friends hot-wire a van and hit the road in search of...something else. But no matter how far they drive, some of the things they're trying to run away from are right there with them.