From Beijing With Love
When a huge dinosaur skull is stolen, the authorities decide to put agent Ling Ling Chai (Stephen Chow) on the case. This pork vendor-turned-secret agent bumbles his way through the case, assisted by a love interest who is also supposed to kill him...