Galaxymphony II
Galaxymphony II - Galaxymphony Strikes Back, following the successful concert series in 2019. Now even bigger and better with the best tracks from Apollo 13, Avatar, Blade Runner, Gravity, Interstellar, Star Trek, Star Wars, The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy and The Mandalorian. John Williams has composed some of the greatest film scores of all time and these soundtracks include the legendary Star Wars films which you can listen, watch and experience in this exciting concert.