Ghosts of Girlfriends Past
Connor Mead is the kind of guy who dumps three girlfriends. At the same time. By teleconference. So when he attends his brother’s wedding he has a single goal: score with the only bridesmaid he somehow missed. But the ghost of his departed Uncle Wayne — who taught him to love ’em and leave ’em — has another goal in mind: restore Connor’s lost faith in true love, a tough assignment requiring the services of many, many Ghosts of Girlfriends Past. Matthew McConaughey, Jennifer Garner and Michael Douglas and director Mark Waters (Mean Girls, Just Like Heaven) uncork a romantic romp as bubbly as wedding-toast champagne. It’s the perfect comedy for anyone who believes in laughs and love. Or needs to.