Hell Baby
Jack (Rob Corddry) and Vanessa (Leslie Bibb) are an expectant couple who move into the most haunted fixer-upper in New Orleans - a house with a deadly demonic curse. Things soon spiral out of control for Jack and Vanessa, as well as their-not-so-helpful neighbour F'resnel, Vanessa's friendly psychiatrist, Vanessa's sister Marjorie and the detectives assigned to look into the rising body count. Only the Vatican's elite exorcism team can save them - or can they?