In Too Deep
A confident young cop constructs a criminal identity in order to infiltrate a drugs ring. However, as he becomes closer to the ruthless crime lord known as 'God', he starts to see him as a sympathetic character, a family man and loyal friend, despite his violence. Soon, the cop's commanding officer fears that it may be impossible to extricate him from the situation.