Jaws: The Revenge
Fourth in the series of action adventures about a malevolent great white shark. After her younger son is killed in the water, the widow of the man who killed the first Amity great white shark begins to believe her entire family is targeted by a monster of the deep. She heads for the Bahamas to warn her other son, a marine biologist, unaware that she is being followed by a large, hungry shark intent on revenge.