Julie & Julia
Frustrated with a soul-killing job, New Yorker Julie Powell embarks on a daring project: she vows to prepare all 524 recipes in Julia Child's landmark cookbook, 'Mastering the Art of French Cooking'. Intertwined with Julie's story is the true tale of how Julia Child herself conquered French cuisine with passion, fearlessness, and plenty of butter.