Mortal Kombat II
New Line Cinema presents the highly anticipated new installment in the classic video game franchise, MORTAL KOMBAT II. This time, the fan-favorite champions—now backed by Johnny Cage himself—face off in a final, lawless tournament to overthrow the reign of Shao Kahn, a tyrant who threatens the very existence of Earthrealm and his followers.