My Boss's Daughter
Trainee publishing executive Tom Stansfield wants to impress his demanding boss, Jack Taylor, to get close to Taylor's attractive daughter. To achieve these ends he agrees to house-sit at their palatial mansion for one night. Chaos ensues.