Panic! At The Disco - ...Live in Chicago
Two thousand eight was a big year for the Vegas quartet known as Panic At The Disco. The band released their sophomore album Pretty. Odd., the follow-up to 2005's platinum debut, A Fever You Can't Sweat Out. The band eschewed their signature emo-dance party sound for classic Beatles-esque pop-rock. Touring in support of Pretty. Odd., the band headlined the annual Honda Civic sponsored tour with...