Pretty Ghost
Tony (Tony Leung Ka Fai) investigates an abandoned building but falls victim to a restless demon. However, a beautiful ghost Ka Ka (Rosamund Kwan) saves Tony, and accidentally sucks some of his life force, thereby, sharing his feelings and emotions.