Puffins: Shorts Collection 38
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 38 includes 4 amazing episodes: The contested phone, Hot puffins wheels, The defeat of the snowmen, Hide and seek The contested phone: While amusing themselves outside taking selfies, the Puffins lose the cell phone, only to then notice that Piff has one that's identical... Hot puffins wheels: The Puffins are in the frozen lake playing with a remote control model car. Otto challenges them with evermore extreme vehicles. The defeat of the snowmen: With Johnny Puff, the Puffins busy themselves making snowmen, which however, quite strangely, keep on melting before their eyes: what on earth is going on?! Hide and seek: The Puffins are playing hide & seek, but this time Tic seems to have hidden himself a bit too well. Will our friends ever manage to find him?