Ricky Martin: One Night Only
Ricky Martin: One Night Only invites you on and offstage with one of Latin music’s biggest superstars! This video features live versions of Livin La Vida Loca and La Copa De La Vida plus guest appearances from Carlos Santana and José Feliciano.