Scanners 2: The New Order
In this sequel to David Cronenberg’s original classic a corrupt, power-crazed police official has high ambitions and plans to use the telepathic power of Scanners to achieve his goal. With the aid of scientist and a new drug he believes he can control their minds to do his bidding but a rogue Scanner has other plans.