Superintelligence
Nothing extraordinary ever happens to Carol Peters (played by Melissa McCarthy), so when she starts getting snarky backtalk from her TV, phone and microwave, she thinks she’s being punked. Or losing her mind. In fact, the world’s first superintelligence (voiced by James Corden) has chosen to study and observe Carol’s attempt to romantically reconcile with her former boyfriend (played by Bobby Cannavale) to better understand the human condition. Soon, the all-powerful entity takes over her life...with ominous plans to possibly take over the world. Now, Carol is potentially humanity’s last chance before this AI-with-an-attitude decides to pull the plug.