Superman II
Christopher Reeve, Gene Hackman, and Margot Kidder return in this blockbuster sequel to one of the most beloved superhero movies ever made. On the verge of giving up his powers for love, Superman (Reeve) is confronted by three super-criminals from his home planet who have escaped imprisonment and come to Earth with the same abilities as the man of steel. Imperious insurrectionist General Zod (Terence Stamp), seductive but sadistic Ursa (Sarah Douglas), and mute brute Non (Jack O'Halloran) challenge Superman to a cosmic battle for world supremacy--just as Superman and Lois Lane (Kidder) finally get romantically involved.