The Best People
They're just the worst: A young woman, still reeling from the loss of her mother, has her world rocked when her younger sister abruptly announces she is engaged. Convinced her sibling is getting married for all the wrong reasons, she teams up with the best man (who believes his friend is likewise making a huge mistake) to do whatever it takes to sabotage the engagement.