The Britto Doc
His art adorns products, galleries and collector's walls worldwide, yet who is the man behind the name? Meet Romero Britto - the painter who rose from Brazil's favelas to become a global sensation. Alongside a star-studded cast, discover the extraordinary story of a man who transformed pain into a colorful empire that today brings happiness to millions. From Tribeca Films.