The Forever War
The Israel-Palestine war will be etched in the memories of generations to come: the brutality of Hamas's October 7 attack, and the ferocity of Israel's retaliation. In this Four Corners, ABC’s Global Affairs Editor John Lyons asks the tough questions; challenging some of Israel’s most powerful political and military voices about the country’s strategy and intentions.