The Hustle
Josephine is a glamorous, seductive Brit with a penchant for defrauding gullible wealthy men. Into her well-ordered world bursts Penny, an Aussie who is as free-form and fun-loving as Josephine is calculated and cunning. Wilson's talent for physicality and Hathaway's wit are a combustible combination as the pair pull out all the stops to swindle a tech billionaire.