They Will Kill You
THEY WILL KILL YOU unleashes a blood-soaked, high-octane horror-action-comedy in which a young woman must survive the night at the Virgil, a demonic cult’s mysterious and twisted death-trap of a lair, before becoming their next offering in a uniquely brazen battle of epic kills and wickedly dark humor.