Thomas Keating: A Rising Tide Of Silence
Thomas Keating: A Rising Tide of Silence is a reflective portrait of Father Thomas Keating, one of today's most influential spiritual leaders and widely known as the pioneer in the worldwide Christian contemplative prayer movement.