Universal Soldier: The Return
Luc Deveraux (Jean-Claude Van Damme), the heroic former Universal Soldier, is about to be thrown into action once again. With the Cold War over and defence budgets slashed, the entire Universal Soldier team is facing elimination, including SETH, the super-computer that controls the ultra-warriors. Knowing that his days are numbered, SETH decides to seek revenge by destroying his creators and implementing a reign of terror on the outside world. Morphing into human form as the quintessential Universal Soldier (Michael Jai White), SETH begins to unleash his wicked plan with the aid of his top soldier (Bill Goldberg). When conventional military strength fails to thwart his efforts, Luc must take charge. As Luc faces SETH and his team of unstoppable soldiers, a battle pitting man against machine and good against evil ensues, offering the kind of high-intensity sci-fi action you've come to expect from Van Damme in a story you won't soon forget.