Villains
Mickey and Jules are lovers on the run, headed southbound for a fresh start in the Sunshine State. When their car dies after a gas station robbery, they break into a nearby house looking for a new set of wheels. What they find instead is a dark secret, and a sweet-as-pie pair of homeowners who will do anything to keep it from getting out.