What About Protein?
A test for the body, the mind and the will. WAP is an introduction to veganism and a plant-based diet, lead by the experience lived throughout the "Trans-Iberian for the Animals", a solidary challenge taken place in Spain, which raised funds for animals and also a social welfare organization.