Yol Arkadaşım
With the Feast of Sacrifice only three days away, Onur, an unsuccessful pharmaceutical representative, has three tough goals in front of him: Meet the family of his girlfriend in Ayvalık, get back his job that he was fired from, and accomplish these two goals in spite of his travelling companion Şeref. Having met through a phone application, Onur and Şeref have nothing in common other than the direction they are travelling in, and their fun-packed trip full of adventure will make everyone question the difference between the life they dream of and the one they live.