Sezon 5, odc. 20: Napięcie między Evanem i Eddiem narasta, gdy przyjaciele Evana są zachwyceni Eddiem, kiedy zaczyna spędzać z nimi czas, a Evan czuje się jak totalny nerd. Louis i Jessica są przekonani, że Babcia padła ofiarą internetowego podrywacza z Chile.