The Bad Place
Sezon 13, odc. 9: Jack, który pragnie udowodnić braciom swoją przydatność, pozyskuje do pomocy łapaczkę snów o imieniu Kaia (YADIRA GUEVARA-PRIP), aby odnaleźć Mary Winchester w alternatywnym świecie.