The World's Most Useless and Reckless Bullets.
S2, E3: Tokita and Shiina, who have had Fuyuka taken away by someone, search for her while evading the police; Tokita surprises Shiina with an unexpected reaction, far from being shocked about Fuyuka being kidnapped.