Cicha Noc
„The Night Before” opowiada o trzech najlepszych kumplach, którzy znają się od dzieciństwa. Ethan (Joseph Gordon-Levitt), Isaac (Seth Rogen) i Chris (Anthony Mackie) spotykają się co święta, aby przeżyć szaloną noc pełną wrażeń. Teraz wkraczają w dorosłość i ta tradycja dobiega końca. Ich ostatni wypad musi być wyjątkowy.