The Boarding School A Dead Body in Laguna
S1, E5: When Héctor finds journalist Ricardo Montoya's dead body, the kids realize they have lost the only piece of evidence they had of the murder of the five orphan children; Jacinta is depressed because her daughter will not talk to her.