Ebuka Turns Up Africa A Journey Of Surprises
T1, E1: Step into the alluring world of Nigerian icon, Ebuka Obi-Uchendu and his dynamic friends, Jimmie, Alistair, Onoja, Timini, and Zubby, as they embark on an exhilarating African adventure. Their first stop: Rwanda, where euphoria transforms into a heated debate! After a memorable and emotionally charged night at the Basketball Africa League, budding friendships and brewing rivalries come to light.